روز نوشت های یک دانشجو

وقت آزاد
روز نوشت های یک دانشجو

اگر توانسته باشم در قلب یک انسان
پنجره جدیدی را به سوی او باز کرده باشم
زندگانی من پوچ نبوده است

زندگانی تنها چیزی است که اهمیت دارد
نه شادمانی و نه رنج و نه غم یا شادی

تنفر همانقدر خوب است که عشق
و دشمن همانقدر خوب است که دوست

برای خودت زندگی کن
زندگانی را به آن سان که خود می خواهی زندگی کن
و از این رهگذر است که تو
وفادارترین دوست انسان خواهی بود

من هر روز تغییر می کنم
و در هشتاد سالگی هم ، همچنان تجربه می آموزم و تغییر می کنم
کارهایی را که به انجام رسانده ام
دیگر به من ربطی ندارد ، دیگر گذ شته است
من برای زندگی هنوز نقدینه های بسیاری در اختیار دارم

****************
دوستان عزیزم امیدوارم از مطالب این وبلاگ کوچولو لذت ببرید.
دوستان عزیز بخشی از مطالب این وبلاگ حاصل تراوشات ذهنم هستش که امیدوارم مورد استفاده واقع بشه.

نکته مهم اینه که انتشار مطالب این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع هم مجاز هستش و امیدوارم با نشر این مطالب گامی به سوی تفکر و اندیشه برداریم :)

التماس دعا

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۵، ۱۹:۳۰ - (^_^)hafez (^_^)
    لایک

سخن پایانی...

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم...

سلام خدمت همه دوستان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی...

چند سالی هستش که توی اینترنت و فضای مجازی و همچنین فضای سایبری مشغول فعالیت بودم.وبلاگهای متعددی داشتم و وبسایتهای گوناگونی رو مدیریت کردم.این اواخر هم این وبلاگ رو به خاطر اینکه بلاگفا دچار مشکل شده بود توی سیستم بیان درست کردم.

اما شاید دیگه نتونم ادامه بدم به فعالیتم در دنیای مجازی.

توی این دنیای مجازی دوستان زیادی پیدا کردم با اینکه مجازی بودن و تاحالا ندیدمشون ولی خیلی بهم کمک کردن و متاسفانه خیلی هم که بهم نزدیک بودن زندگیمو داغون کردن.

برای یک تغییر اساسی و یه مدت کوتاه احتمالا نباشم.امیدوارم از مطالب کم این وبلاگ استفاده کنید.هر موقع برگشتم(البته اگر راه برگشتی باشه) کلیه نظرات دوستان رو چک میکنم و پاسخگو خواهم بود.

دعا میکنم همیشه توی زندگیتون لبخند رو لباتون باشه...همیشه اعتقاد داشتم که حال دوستان حال ماست و اگر شما خوب باشید ماهم خوب خواهیم بود.

التماس دعا از همتون دارم.

موفق و پیروز باشید ___ علیمحمد

  • ۹۴/۰۴/۱۹
  • علیمحمد

نظرات  (۲)

  • پدرام یراقچی
  • ممنون
    دنیا بکام
    محتاج دعا
    پاسخ:
    سلام
    به لبخندتان اجازه دهید که دنیارا تغییر دهد
    ولی…..
    به دنیا اجازه ندهید که لبخندتان را تغییر دهد
  • پدرام یراقچی
  • چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی