روز نوشت های یک دانشجو

وقت آزاد
روز نوشت های یک دانشجو

اگر توانسته باشم در قلب یک انسان
پنجره جدیدی را به سوی او باز کرده باشم
زندگانی من پوچ نبوده است

زندگانی تنها چیزی است که اهمیت دارد
نه شادمانی و نه رنج و نه غم یا شادی

تنفر همانقدر خوب است که عشق
و دشمن همانقدر خوب است که دوست

برای خودت زندگی کن
زندگانی را به آن سان که خود می خواهی زندگی کن
و از این رهگذر است که تو
وفادارترین دوست انسان خواهی بود

من هر روز تغییر می کنم
و در هشتاد سالگی هم ، همچنان تجربه می آموزم و تغییر می کنم
کارهایی را که به انجام رسانده ام
دیگر به من ربطی ندارد ، دیگر گذ شته است
من برای زندگی هنوز نقدینه های بسیاری در اختیار دارم

****************
دوستان عزیزم امیدوارم از مطالب این وبلاگ کوچولو لذت ببرید.
دوستان عزیز بخشی از مطالب این وبلاگ حاصل تراوشات ذهنم هستش که امیدوارم مورد استفاده واقع بشه.

نکته مهم اینه که انتشار مطالب این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع هم مجاز هستش و امیدوارم با نشر این مطالب گامی به سوی تفکر و اندیشه برداریم :)

التماس دعا

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۵، ۱۹:۳۰ - (^_^)hafez (^_^)
    لایک

پایان خط 94...

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

وقتی موندن تو غبار زندگی/پر کشیدن از حصار زندگی
زنده موندن واسشون بهونه بود/زندگی بازی بچه گونه بود
یه صدا می خوندشون سمت خدا/با سکوتشون رسیدن به صدا

*******************************************

خب دوستان گلم سال 94 هم رو به پایان هستش :) امیدوارم سال خوب و با برکتی براتون بوده باشه و همچنین آرزو میکنم سال 1395 هم براتون سالی پراز برکت و موفقیت و سلامتی و در کل سال خیلی خوبی باشه براتون ♥

مدتی هستش که از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فاصله زیادی گرفتم...نظرات همه شما عزیزان رو هم هر موقع بیام پاسخ میدم :) ولی در سالی که پیش رو هستش فکر نکنم دیگه وبلاگ نویسی رو ادامه بدم...با اینکه کار سختی هستش ولی خب دیگه چاره ای نیستش و باید به کار و زندگی برسیم کمی. و همچنین بیشتر یاد و ذکر حضرت حق ♥ کمی که با خودم فکر میکنم میبینم که خداوند خیلی بهم لطف کرده تا الان :) من که قدر دانش نبودم...یادی ازش نمیکردم و نمازم رو هم یه روز میخوندم و چند روز نمیخوندم :) اونو فراموش کرده بودم و چشم امیدم به بنده هاش بود :(( واقعا خیلی خجالت داره...خیلی :| ولی خب خداوند بخشنده هستش و توبه پذیر...اما نه اینکه توبه کردی رو دوباره فراموش کنی و سمت کارهای گذشته بری! نه باید در عهد و پیمانی که بستی ثابت قدم و وفادار بمونی...مصداق آیه 23 سوره احزاب : مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً  که می فرمایند : بعضی از مؤمنان مردانی هستند که هر چه با خداعهد بستند وفا کردند، پس بعضی از ایشان از دنیا رفتند و بعضی دیگر منتظرند و عهدخود را مبدل نکردند...

امیدوارم در عهد و پیمانی که بستم بتونم ثابت قدم بمونم...

******************************************

حرف آخر : خیانت این نیستش که بری با دشمن ببندی...خیانت این نیستش که بخوای یه چیزی رو بخری پولشو ببری..اینم یه نوعشه...خیانت این هستش که آدم در یه جایی قرار بگیره که خودش نباشه!!! برادرا جمله آخر بگم : برای خوش آیند هیچ کس هم جهنم نرید...کاری نکنید که بخواین کسی خوشش بیاد و شما جهنمی بشین و اونم به همین شکل...هیچ وقت دین خدارو ...دستور خدارو...وطایف شرعیتونو با هیچ چیزی معامله نکنید.(شهید کاظمی)

******************************************

امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشین...خداوند منان همیشه یار و یاور همگی شما عزیزان...♥




  • ۹۴/۱۲/۱۴
  • علیمحمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی